czwartek, 12 kwietnia 2012

Kalendarz Świąt Nietypowych #4

Witajcie!

Dziś świętujemy nietypowo... Dzień Czekolady! No, nie mogło być przecież inaczej, bo biorąc pod uwagę naszą miłość do słodkości, Dzień Czekolady mogłybyśmy urządzać sobie właściwie codziennie :-)

A oto prace naszego DT:

Witch_M 

  

Na Dzień Czekolady zrobiłam notes na czekoladowe przepisy. Dodałam stosowne napisy - tytuł oraz miejsce na podpis właściciela (oba oryginalnie pochodzić miały z bardzo starej książki z przepisami na czekoladę ze strony projektu Gutenberg, ale tytuł mi kolorystycznie nie pasował, więc zrobiłam nowy...). Do tego ozdobne elementy w postaci perełek w płynie i papierowej wstążki. Całość zawiązywana jest brązowo-złotą wstążeczką.

Użyte materiały:

Noomiy 



Przygotowałam opakowanie na czekoladę. 

Użyte materiały ze sklepiku Rapakivi to:
- papierowe różyczki: białe, łososiowe i pomarańczowe

Monia


Moja interpretacja ciut banalna tym razem - gorzka i biała czekolada z wiśniami i odrobiną pistacji ;P

W pracy użyłam:


Maria/Karmeleiro 


Przygotowałam scrap. Przedstawia mojego syna zajadającego słodki deser z kawałkami czekolady. 

Użyte materiały:
- papier Hectic Eclectic #3
- papier Winter Elegance #2
- papier A time4Joy #6
- mały tekturowy tag

Katrina 






A oto moja karteczka w kolorach "wiśni w czekoladzie".

Użyte materiały:
- papier Hectic Eclectic #1
- papier Winter Elegance #5 

Asica P.


Przygotowałam opakowanie na czekoladę. 

Użyte materiały:
- papier Hectic Eclectic #1
- karton ozdobny ze złotymi drobinkami (wycięłam z niego serwetkę) 



Mamy nadzieję, że podobają się Wam nasze czekoladowe prace i skusicie się na świętowanie tego dnia z nami :-) A nawet jeśli nie macie dziś ochoty na scrapowanie, koniecznie skuście się choćby na kawałeczek czekolady!


4 komentarze:

  1. No popatrzcie, mimo tego, że nie wiedziałam o Dniu Czekolady to sie na nia skusiłam. Szczerze powedziawszy wyjadam świateczne zapasy, hihihi.
    Wasze czekoladowe prace sa niezwykle apetyczne, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne prace, dziewczyny! Słodkiego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prace dziewczyny. Czekoladę zjadłam, mimo iż o święcie nie wiedziałam ;o))

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, smacznego! Czekolada jest dobra na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)