sobota, 9 czerwca 2012

Kalendarz Świąt Nietypowych #6

Witajcie,

dzisiaj świętujemy bardzo wyjątkowy dzień - Dzień Przyjaciela :-) Z tej okazji nasze DT przygotowało fantastyczne prace - wszystkie z wykorzystaniem naszej najnowszej kolekcji Be optimistic.


Noomiy przygotowała scrap ze swoim małym przyjacielem:



Użyte materiały:

- papier Be optimistic #2;
- papier Be optimistic #3;
- papier Be optimistic #4

- papier Be optimistic #5;
- papier Be optimistic #6
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #2.


Monia

"Ja też zrobiłam scrapa ze zdjęciem mojej Zuzi i jej wakacyjnej przyjaciółki Smile


 
Użyte materiały:

- papier Be optimistic #1;

- papier Be optimistic #2;
- papier Be optimistic #5;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #1;
- papier A Time4Joy #6;
- perełki 3 mm;
- herbaciane różyczki;
- pomarańczowe różyczki




Maria/Karmeleiro

"Wybrałam cytat, który odzwierciedla to, kim dla mnie jest przyjaciel. "Przyjaciel, to ktoś, przy kim mozna głośno myśleć" R.W. Emerson. Zapakowałam go w pudełko po zapałkach."



 
Użyte materiały:

- papier Be optimistic #4;  
- różowa wstążka w różyczki;
- łososiowe róże;

- perełki 3 mm.


Ivy 

"Wyjątkowo przygotowałam... scrap. Jego bohaterem jest najlepszy przyjaciel człowieka, czyli ukochany piesek :-)"


 
Użyte materiały:

- karton rough absolute white;

- papier Be optimistic #3;
- papier Be optimistic #4
- papier Be optimistic #5
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #1.


Katrina stworzyła scrap ze swoją przyjaciółką:





Użyte materiały:

- papier A Time4Joy #1;
- caluśka kolekcja Be optimistic :-)


Asica.p stworzyła fantastyczny prezent dla swojej przyjaciółki:


Użyte materiały:

- papier Be optimistic #3;
- papier Be optimistic #4.


A Wy przygotujecie coś dla swoich przyjaciół? Zachęcamy Was do wpisania tego wyjątkowego dnia do waszych kalendarzy :-)

Buziaki :-*





1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)