poniedziałek, 4 czerwca 2012

Ślubne pudełeczko w optimistycznych barwach :-)

Na życzenie Adaśkowej siostry, dla pewnej przesympatycznej pary, która w ostatnią sobotę wzięła ślub powstało takie oto pudełeczko: 

 
Jego bazą jest papier wizytówkowy o fakturze lnu. Pewnie się powtórzę, ale... jak ja kocham wycinać te pudełka z arkuszy 30 cm x 30 cm! Jak się jest takim paskudnym fleją i co tu dużo mówić zezolem o_0, to próba wycięcia czegokolwiek z olbrzymiego arkusza brystolu kończy się katastrofą... A do gilotyny nie wejdzie ;-/ A tutaj wystarczy nożyk, linijka i mata i... ta dam! Pudełeczko gotowe :-) Ścianki i wieczko okleiłam papierami z kolekcji Be optimistic. Kolorowe paseczki z Be optimistic #2 połączyłam z uroczymi serduszkami z Be optimistic #6. Dodałam także listki wycięte z tylnej strony paska #2. Każdą papierową gałązkę podkleiłam dodatkowo listkami z kalki technicznej. Nadało to całości nieco elegancji, lekkości i trochę zrównoważyło intensywną kolorystykę pudełka.
W środku pudełeczko prezentuje się tak:


Na bocznych ściankach znalazło się miejsce na wybrany przez zleceniodawcę ;-P stosowny wierszyk...


... żartobliwe życzenia dla Panny Młodej...


... oraz dla Pana Młodego. Treść życzeń wydrukowałam na supergładkim smooth absolute white, jako że moja drukarka z wizytówkowym papierem sobie nie radzi i brzydko rozmazuje na nim toner.

.

Oczywiście nie mogło zabraknąć kieszonki na stosowny suwenir ;-P

 
Na samym środeczku za to znalazła się przestrzenna kwiatowo - motylowa kompozycja. Podobna znalazła się także na wieczku. Kwiatuszkami ozdobiłam także ścianki.


Mam nadzieję, że przekonałam Was, że Be optimistic to idealna papiery na ślubne okazje :-)

Miłego dnia,

Ivy


Użyte materiały:
 
- papier Be optimistic #2;
- papier Be optimistic #6;
- pasek z elementami do wycięcia Be optimistic #2;

6 komentarzy:

  1. Fantastyczne pudełko z optymistycznymi życzeniami (kupuję:)... Świetnie wykorzystane papierki i wykrojniki!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne te rady dla nowożenców haha ,uśmiałam się :)
    a pudełeczko sliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełko i super życzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)