czwartek, 19 lipca 2012

LO z użyciem mediów

Witajcie, Kochani! 

Chciałam Wam dziś pokazać ,w jaki sposób można dopasować papier bazowy do naszych aktualnych potrzeb,czyli jak można zmienić go pod wpływem mediów.

Wybrałam papier Be optimistic #4 i potraktowałam go nastepująco: 


Przyłożyłam maskę i całość pokryłam gesso. Zdjęłam maskę i odczekałam,aż gesso zaschnie. Następnie użyłam glimmer mista. Całość podsuszyłam nagrzewnicą. Na koniec zrobiłam zacieki z ecolin, pozwalając im spływać swobodnie, podczas gdy ja trzymałam papier pionowo: 


Dodałam na koniec kilka kropelek glimmer glam, którego zapomniałam sfotografować na zdjęciu:), ale są to te złote kropki na scrapie. 


Dodałam kwiaty wycięte z innego papieru (Prima),gdyż potrzebowałam mocnego akcentu kolorystycznego.
Ale znalazł się na nim także motylek z paska papierów Rapakivi.

Zachęcam Was do zabawy z mediami i czekam na efekty:) 


Asica


Użyte materiały:

- papier Be optimistic #4;
- pasek z elementami do samodzielnego wycięcia Be optimistic #1.

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)