środa, 18 lipca 2012

Przepis na... przybornik herbaciany :-)

Witam serdecznie z filiżanką pysznej herbaty.

Nie wiem, jak Wam, ale mnie rzadko kiedy udaje się otworzyć oryginalne pudełko tak, by potem dobrze je zamykać. Tu coś odstaje, tam odstaje i nieestetycznie wygląda. Przebrała się miarka, postanowiłam zrobić własny przybornik herbaciany, o taki: 


Może i Wy nabierzecie takiej chęci? By Wam to ułatwić, przygotowałam kursik krok po kroku.

Potrzebne nam będą: 

- karton o wymiarach 30x30, np. w białe prążki
- papier Hectic Eclectic #2;
- papier Be Optimistic #3
- nożyczki lub nożyk;
- dziurkacz;
- wykrojnik;
- linijka;
- ołówek Wink
- klej;
- ozdoby. 

Najpierw rysujemy szablon pudełka:

 
Do tego dorysowujemy osobny prostokąt na podstawę oraz tył. 



Wycinamy. 

 

Z papierów ozdobnych wycinamy prostokąty na każdą ściankę naszego pudełka (oprócz jednej tylnej). U mnie każdy prostokąt jest mniejszy o 0,5cm od ścianki pudełka.


Obklejamy pudełko (wewnątrz i na zewnątrz) i sklejamy je. 



Wycinamy dziurkaczem ozdobny pasek i podklejamy go z dwóch stron prostokąta podstawy. Następnie obklejamy podstawę ozdobnym papierem. Podobnie postępujemy z tylną ścianką, z tym, że tam dodałam ozdobnik wycięty przy pomocy wykrojnika. Możecie również do tego użyć nożyczek ozdobnych, albo odrysować ciekawy kształt i wyciąć go nożyczkami. 

 
Przyklejamy pudełko do podstawy oraz tylną ściankę. 




A teraz pozostało nam już ozdabianie. Ja wykorzystałam wstążkę w kropki, białe stokrotki z perełkami, żółte różyczki, perełki na druciku  oraz tag wycięty z paska Be Optimistic #2



Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do działania!
miłego dnia,

Karmeleiro



Wykorzystane materiały:

- papier wizytówkowy 30 x 30 cm białe prążki;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #2;

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Wygląda naprawdę pięknie! Można spokojnie postawić takie pudełeczko na stół z herbatami do wyboru dla gości. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Katrina - dobry pomysł! Wykorzystam przy najbliższej okazji :))

    Dziękuję Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne, bardzo pomysłowe... i kolorystycznie dobrane do herbacianych paczuszek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do you mind if I quote a couple of your articles as
    long as I provide credit and sources back to your webpage?
    My website is in the very same area of interest as yours and my visitors would genuinely benefit from a
    lot of the information you provide here. Please let me know if this ok with you.
    Thank you!

    Also visit my web-site Dean Graziosi

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)