czwartek, 5 lipca 2012

Wyzwanie #7 - motylowo i optimistycznie :-)

Witajcie!

Nadszedł czas na kolejne wyzwanie, w którym do wygrania jest bon 50 zł na zakupy w naszym sklepiku. Oprócz tego zwycięzca będzie mógł podać wytyczne do wrześniowej edycji naszej zabawy.

Ale zanim o nowym wyzwaniu, czas na podsumowanie czerwcowej edycji. Totalnie zaskoczyła nas ilość prac zgłoszonych do zabawy. Bardzo, bardzo dziękujemy Wam za tak liczny udział. Z tego powodu wyjątkowo ciężko było nam wybrać czerwcowe top3. Po burzliwym głosowaniu takim banerkiem blogowym


chciałybyśmy wyróżnić następujące osoby (w kolejności alfabetycznej):





A teraz czas na losowanie zwycięzcy :-))) Spośród wszystkich uczestników (aż 73!) random wylosował nr...
...czyli Joasiunię :-) Gratulujemy i prosimy o kontakt (iwona@scrapakivi.com) w sprawie odbioru nagrody :-)

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za udział w naszej zabawie i zapraszamy do kolejnej. Tym razem wytyczne podaje zwyciężczyni majowej edycji, czyli przesympatyczna Edi :-) 


A oto co Edi pisze o sobie :-)

O sobie pisać najtrudniej. Mają pasją jest i będzie decoupage, a teraz też papier....Ostatnio, lubię strasznie kombinować, a nawet przekombinować:-)), ale to też dla mnie super zabawa!!! Nie mam swojego stylu, bo tak naprawdę podobają mi się różne prace, w różnym stylu od bardzo delikatnych do wręcz mocno przeładowanych. Lubię kolory, nie tylko pastelowe...po prostu pociąga mnie różnorodność. Co jeszcze...lubię robić rzeczy praktyczne, przydatne. Dziś przygotowałam mega kolorową zawieszkę na drzwi mojej córki, do której zrobienia użyłam zestawu "Be optimistic"...Uwielbiam te papierki i zaraz idę je ciąć. Wszystkim życzę udanej zabawy i pięknych prac. 

Koniecznie zajrzyjcie na blog Edi, gdzie można podziwiać Jej piękne prace :-)))

Do lipcowego wyzwania Edi podała następujące wytyczne:

- ma być warstwowo i motylowo, bo ja uwielbiam motylki, a kolejny wymóg - ma być kolorowo - jak Wasze papiery - letnio i soczyście, czyli niebieski, żółty i pomarańczowy - to kolory, które powinny dominować. Praca dowolna, może być kartka, ramka, notes...cokolwiek.

A oto wspomniana zawieszka przygotowana na nasze wyzwanie. Prawda, że fantastyczna? :-)



Edi wykorzystała materiały z naszego sklepiku:

- papier Be optimistic #3;
- papier Be optimistic #5;
- papier Be optimistic #6;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #1;

 A teraz czas na prace naszego DT:

Noomiy stworzyła przepiękny, delikatny scrap:


Wykorzystane materiały:

- papier Be optimistic #1;
- papier Be optimistic #2;
- papier Be optimistic #3


Karmeleiro wykonała swój pierwszy, fantastyczny i na pewno nie ostatni exploding box :-)



Wykorzystane materiały:

- papier Be optimistic #1;
- papier Be optimistic #3
- papier Be optimistic #5;
- papier Be optimistic #6;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #2;
- pręciki perłowe białe 3 mm.


Monia stworzyła przecudną kartkę:


Wykorzystane materiały:

- papier Be optimistic #1;
- papier Be optimistic #3
- papier Be optimistic #4;
- papier Be optimistic #5;
- papier Be optimistic #6;
- papier wizytówkowy 30 cm x 30 cm białe płótno;
- błękitne różyczki;
- pręciki perłowe białe 3 mm.


Katrina przygotowała przepiękny, niezwykle uroczy scrap:


Wykorzystane materiały:

- papier Be optimistic #1;
- papier Be optimistic #2;
- papier Be optimistic #3
- papier Be optimistic #5;
- papier Be optimistic #6;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #1;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #2.


Asica.p stworzyła śliczną kartkę:


Wykorzystane materiały:

- papier Be optimistic #1;
- papier Be optimistic #2;
- papier Be optimistic #5;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #1.


Mamy nadzieję, że nasze prace zainspirowały Was do udziału w zabawie :-) Przypominamy o kilku zasadach:

- praca zgłoszona do wyzwania powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej;
- wyzwanie można łączyć z innymi;
- nie musicie używać produktów Rapakivi, ale będzie nam bardzo miło, jeśli pojawią się one w Waszej pracy :-)

 Na Wasze prace czekamy do 25 lipca. Zapraszamy do zabawy :-)


11 komentarzy:

  1. Ależ optymistycznie się zrobiło!!! i pięknie;-)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, lekkie i letnie prace dziewczyny! A Tobie Edi dziękuję za wytyczne: warstwy, kolory i do tego motyle to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie rewacyjne:) spiesze kartke w tym klimacie zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm chyba jest mejl źle podany... Bo mi wraca spowrotem na skrzynkę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, linki dziewczyn wygranych są źle podane :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace i fantastyczne wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm... tak to jest jak się coś robi na szybko o_0 linki poprawione, w adresie "i" mi się zjadło (iwona@scrapakivi.com - teraz powinien przejść ;-)) Dziękuję bardzo za czujność :-* i są już pierwsze prace!!! Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie pytanie czy można usunąć moją pracę i zrobię nową bo niedoczytałam z kolorkami?

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety ja tez nie doczytałam z kolorami... :-(
    Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyzwanie bardzo kolorowe...i te papiery ,stworzone pod to wyzwanie.Może kiedys i ja je będę miała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)