piątek, 24 sierpnia 2012

Weekend z Ibiskiem - dzień 1. You are the best




Witajcie.

Mam na imię Ewa, chociaż w netowym świecie występuję pod pseudonimem Ibisek. Inspiruje mnie praktycznie wszystko. Może to być piosenka, melodia, tekst, reklama, jakieś cudnie inspirujące zdjęcie, zachód słońca, spacer po lesie, wystawa sklepowa. Zawsze jest jakiś szczegół, który przykuje moją uwagę i spowoduję lawinę myśli i koncepcji, które potem przelewam na papier. Scrapbooking cenię za możliwość wyrażenia moich myśli i emocji. To możliwość kreatywnego rozwoju, ulokowania nadmiaru energii w papierze. To także możliwość poznania świetnych osób, nawiązania przyjaźni, wymiany doświadczeń nie tylko na polu scrapbookingu. To także możliwość rozwoju na polu fotografii, jakże nieodłącznej części scrapbookingu.
Podczas wrocławskiego zlotu (II DLWC) Iwona spytała mnie, czy nie zechciałabym być gościnną projektantką w sierpniu. Oczywiście bez wahania się zgodziłam i oto dzisiaj zaczynam moje gościnne występy w Rapakivi. Oczywiście troszkę zamieszania było przy przekazaniu materiałów, ale koniec końcem paczkę wielką dostałam i przystąpiłam do pracy. Jako pierwszego, chciałabym zaprezentować scrapa, którego zrobiłam na papierze nr3 z kolekcji Be optimistic. Kolor papieru jest ślicznie niebieski i pasował mi idealnie do klimatu zdjęcia. Dodałam dwie wycięte ramki, obowiązkowe nawiasy i ścinki innych papierów. Jako, że aktualnie trwa u mnie remont, to nie byłam w stanie odgrzebać farby akrylowej, dlatego jej w ogóle nie użyła. Ostatecznie stwierdzam jednak, iż kilka maźnięć i wzór maski dodałyby mu więcej charakteru. No ale cóż, już po zawodach więc nie ma co narzekać, tylko zostawić tak jak jest Puszczam oczko I tak mi się podoba.



Buziaki

Ibi


Materiały ze sklepiku Rapakivi: 
- papier Be optimistic #3;
- papier Be optimistic #4;
- pasek z elementami do samodzielnego wycięcia Be optimistic #2

3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)