wtorek, 6 listopada 2012

Czy to już czas?

Witajcie po dłuuugiej przerwie :-) 

Czy to już czas na zimowe prace? Przezornie świąteczne kartkowanie zaczęłam w tym roku z odpowiednim wyprzedzeniem, chociaż, jak widać na Waszych blogach, praca już wre ;-)

W ramach wprawiania się w świąteczne klimaty przygotowałam trzy prościutkie kartki. We wszystkich wykorzystałam papiery z naszej najnowszej kolekcji Hot&Cold, kolorowe wstążeczki, a jako bazę elegancki papier biały len. Napis stworzony własnoręcznie w wordzie wydrukowałam na supergładkim smooth absolute white.

Pierwsza kartka - zdecydowanie hot :-) na bazie czerwonego, frywolitkowego Hot&Cold #1. Wykorzystałam w niej śliczną, delikatną, białą wstążeczkę ze złotą nicią. Czerwień tła złamałam białą serwetką. Dodałam świeczki wycięte z papieru "plaster miodu", cieknący wosk to oczywiście biała farbka :-) Wykrojnikowe poinsecje wycięłam z intensywnie czerwonego papieru infra red, a gałązki ostrokrzewu z cactus green, które dodatkowo pokryłam mieniącym się na zielono perfect pearls. Gdzieniegdzie dorzuciłam także owoce głogu.




Bazą do pozostałych dwóch kartek jest kremowy papier Hot&cold #2. Na nim również umieściłam serwetkę, delikatnie pomazaną złotą farbą. Na pierwszej kartce umieściłam falbankę z przepięknej brokatowej wstążki w kolorze starego złota - według mnie idealnie pasuje do świątecznych prac :-) dodałam też wstążkę w szkocką kartkę, żeby jednak nie było zbyt złoto ;-P Do tego napis taki sam jak na poprzedniej kartce i kompozycja z papierowych poinsecji, gałązek ostrokrzewu i głogowych kuleczek.



Trzecia (moja ulubiona) to miks dwóch poprzednich - czyli kompozycja ze świeczkami tym razem na kremowym tle. Wykorzystałam w niej śliczną wstążeczkę w szkocką kratkę przeplataną gdzieniegdzie złotą nicią, która pięknie ożywiła całość :-)


 
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was nieco do stworzenia własnych świątecznych kartek, o ile jeszcze takowych nie macie ;-) No i że przekonałam Was, że Hot&cold w świątecznych pracach sprawdza się idealnie.

Pozdrawiam cieplutko ;-*


Ivy


Wykorzystałam produkty:

- papier Hot&cold #1;
- papier Hot&cold #2;
- papier smooth absolute white;
- papier wizytówkowy biały len;
- papier wizytówkowy "plaster miodu";
- karton kolorowy infra red;
- karton kolorowy cactus green;
- biała wstążka atłasowa ze złotą nicią;
- wstążeczka w szkocką kratę ze złotą nicią;
- wstążka brokatowa "stare złoto" 25 mm;
- czerwone owoce głogu

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)