niedziela, 11 listopada 2012

Urodzinowe liftowanie :-)

Witajcie,

tak jak obiecałyśmy, mamy dla Was kolejną niespodziankę. Tym razem postanowiłyśmy przenieść się do samiutkich początków naszego firmowego bloga, do jego starej wersji dostępnej na naszej stronie internetowej. Pamiętacie pierwszą kartkową inspirację naszego DT? Nie? My pamiętamy ją bardzo dobrze :-)

Była to ta prześliczna kartka Noomiy wykonana z papierów Winter Elegance:

http://www.scrapakivi.com/pictures/preview/image6.png

 http://www.scrapakivi.com/pictures/preview/image7.png 

Z tą kartką wiąże się nasza kolejna urodzinowa zabawa. Tym razem prosimy Was o jej zliftowanie. Tak jak w naszych innych wyzwaniach prosimy, żeby każda osoba przygotowała tylko jedną pracę. Oczywiście nie musi ona koniecznie być świąteczna ;-) Na zwycięzcę czeka czerwono-kremowy zestaw naszych produktów, inspirowany kolorystyką kartki Noomiy.


W zestawie znajdziecie:

- papier Winter Elegance #2 (3 szt.);
- papier Winter Elegance #5 (3 szt.);
- papier Hot&cold #1 (3 szt.);
- papier Hot&cold #2 (3 szt.);
- papier Hot&cold #5 (3 szt.);
- papier rough cream (5 szt.);
- duży tag #6 (3 szt.);
- mały tag #6 (3 szt.);
- małe kremowe różyczki (12 szt.);
- bordowe różyczki (6 szt.);
- papierowe rumianki (3 szt.);
- czerwone owoce głogu 6 mm (10 szt.);

Na Wasze prace czekamy do północy 13 listopada. Zwycięzcę wybranego przez nasze DT ogłosimy 15 listopada.

Przypominamy też o naszym blog hop dyktando, w którym można wygrać inny zestaw naszych produktów oraz o sklepowej promocji, której szczegóły znajdziecie tutaj :-)

11 komentarzy:

  1. No to ja pierwsza :-) Oryginał piękny, świetnie się tę kartkę liftowało! Dziękuję za zabawę :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda ale Ty jesteś ekspresowa :) Ja dopiero dyktando ogarnęłam :)

      Usuń
    2. Eee, dyktando zrobiłam już w nocy ;-)))

      Usuń
  2. Myslalam ze będe 2ga, ale Sacjastyczna mnie wyprzedziła:) Bardzo fajnie się liftowało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ przyjemnie się liftowało :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znowu na ostatnią chwilę. Jeszcze klej nie wyschnięty. Ale zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi hi, dziś to już sukces odniosłam ;) Aż 6 minut do końca zostało ;)Przy wczorajszej jednej sekundzie, dziś spory zapas czasu ;)
    Jeszcze jedno wyzwanie i dojdę do kilkunastu lub nawet kilkudziesięciu minut ;) Żartuję oczywiście ;)
    Przepiękna kartka do liftowania. Świetne wyzwanie :D
    Pozdrawiam i życze dobrej nocy!
    A teraz idę sprzątać ten bałagan, który powstał w ferworze pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie się liftowało:)Świetna zabawa, moja pierwsza taka...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałam wziąść udział w wyzwaniu, niestety rozchorowałm się i nie zdążyłam, ale będę wdzięczna, jeśli chociaż obejrzycie moją pracę: http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/2012/11/spozniony-lift.html
    Z pozdrowieniami Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)