czwartek, 10 stycznia 2013

Wyzwanie #13 - dla Babci i Dziadka :-)

Witajcie :-)

Nadszedł długo oczekiwany, nieco tym razem spóźniony dzień naszego wyzwania. Dziękujemy Wam bardzo, że znalazłyście czas, żeby wziąć udział w naszej grudniowej zabawie, a myślę, że w okresie świątecznych przygotowań nie było to wcale takie proste ;-P

Banerek top 3 tym razem otrzymują







Gratulujemy :-)

A nagrodę główną - bon 50 zł do wykorzystania w naszym sklepiku + możliwość podania wytycznych do lutowego wyzwania otrzymuje autorka pracy nr...

... 10, czyli


Gratulujemy serdecznie i prosimy o kontakt mailowy (iwona@scrapakivi.com)

Dziękujemy wszystkim za udział w naszej zabawie i zapraszamy na kolejną edycję.


Tym razem wytyczne podaje Marta :-)


Witam Was serdecznie w Nowym 2013 Roku.

Mam dzisiaj ogromną przyjemność gościć na blogu Rapakivi i napisać Wam coś o sobie.
 
Moja przygoda z kartkami i scrapbookingiem tak na serio rozpoczęła się około 1,5 roku temu po narodzinach mojej drugiej córeczki.  Od tamtej pory wsiąkłam na dobre i w papierki i w blogowe życie ;-) Jak same dobrze wiecie ciężko pogodzić bycie mamą na pełny etat (u mnie podwójny ;) i własne hobby, ale chyba właśnie ten nieustanny brak czasu jeszcze bardziej mnie motywuje.
Nie mam własnego stylu, bo chyba wciąż go szukam, dlatego też stale próbuję nowych technik, akcesoriów i papierów. Z jednej strony bardzo lubię kwiatowe kompozycje, a z drugiej geometryczne wzory i mapki. Taka już chyba moja, rozdarta, zodiakalna natura Raka – niepoprawna i romantyczna marzycielka pracująca w korporacji to własnie ja ;)
 
Jest tylko jedna, niezmienna rzecz w moim życiu czyli moja rodzina. Staram się cieszyć każdą chwilą, otaczać się niepowtarzalnymi rzeczami i życzliwymi ludźmi oraz czerpać z życia to co najlepsze i życzę Wam w tym Nowym Roku tego samego.
 
Ale przejdźmy do sedna sprawy... w związku z tym, że styczeń zwykle upływa nam pod hasłem dni naszych Babć i Dziadków, w ramach nowego wyzwania proponuję stworzenie craftowego prezentu dla tych bliskich nam osób.
Jedynym wymogiem  będzie użycie dwóch z następujących materiałów: koronka / sznurek / perełka / materiał / guzik

 
Moja propozycja dla Babci to notes na listę zakupów, podklejony magnesem, do zawieszenia wygodnie na lodówce.

Dla dziadka lubiącego podróże kalendarz na Nowy rok w klimatach żeglarskich.

Mam nadzieję, że wyzwanie Wam się spodoba i połączycie przyjemne z pożytecznym.Zapraszam Was do zabawy :-)


Również nasze DT przygotowało dla Was kilka inspirujących babciowo-dziadkowych prac :-)

Karmeleiro przygotowała delikatny i romantyczny komplet dla babci - kartkę i zakładkę do książki :-)


Wykorzystane materiały ze sklepiku Rapakivi:

- papier Be optimistic #4;
- papier Hot&cold #2;
- elementy do samodzielnego wycięcia Be optimistic #2;
- elementy do samodzielnego wycięcia Hot&cold #2;
- lawendowa wstążeczka w różyczki;
- perełki 6 mm.


Magda (witch_m) przygotowała vintage'ową kartkę dla dziadka


Wykorzystane materiały ze sklepiku Rapakivi:

- papier wizytówkowy białe prążki;
- papier rough cream;
- papier Be optimistic #3;
- papier Hectic Eclectic #4;
- kremowa wstążeczka w kratkę.

Noomiy przygotowała piękną, romantyczną ramkę na zdjęcia



Wykorzystane materiały ze sklepiku Rapakivi:

- papier Hectic Eclectic #4;
- papier Hectic Eclectic #6;
- pasek z elementami do wycięcia  Hectic Eclectic #2;
- papierowe różyczki;
- białe słoneczniki;
- pręciki perłowe 6 mm.


Ivy przygotowała komplet dla babci - kartkę i torebeczkę na słodkości


Wykorzystane materiały ze sklepiku Rapakivi:

- papier Hot&cold #2;
- papier Hot&cold #4;
- pasek z elementami do wycięcia Hot&cold #1;
- papier rough absolute white;
- perełki 4 mm


Tradycyjnie, zanim przystąpicie do pracy, przypominamy o kilku zasadach:

- do wyzwania można zgłosić tylko jedną pracę;

- praca zgłoszona do wyzwania powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej;

- wyzwanie można łączyć z innymi;

- nie musicie używać produktów Rapakivi, ale będzie nam bardzo miło, jeśli pojawią się one w Waszej pracy :-) 

Na Wasze prace czekamy do 27 stycznia :-)

4 komentarze:

  1. Zakasam rękawy i i chwytam za papiery ;) PS. Chyba wkradł się mały błąd albo nie doczytałem o wytłoczeniach, o których mowa na końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem wkradł się błąd... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wyzwanie, ja chwyciłam za materiał i koronkę:), pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)