wtorek, 26 lutego 2013

Baba z wąsem



Nie wiem czy zauważyliście, że w ostatnim czasie dosyć popularny stał się motyw wąsów... ja też uległam tej małej modzie, tworząc scrapa z karnawałowym zdjęciem:


Oczywiście zdjęcie stanowi centrum kompozycji i jest bezpośrednio związane z tytułem scrapa:


Oprócz papierów marki Rapakivi (na końcu posta znajdziecie dokładną listę) użyłam kilku recyklingowych materiałów... a mianowicie instrukcji składania mebli, mapki ze starego atlasu, a także strony z książki o rysunku technicznym:


Dorzuciłam do tego kosteczki 3D, unosząc nieco zdjęcie, a także tekturowy alfabet i oczywiście moje ukochane taśmy dekoracyjne:


Pozdrawiam cieplutko,

Katrina

Wykorzystane materiały:

- papier Hectic Eclectic #3
- papier Hot&Cold #3
- elementy do samodzielnego wycięcia pasek Hot&Cold #1

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)