czwartek, 28 lutego 2013

Zakładki


Witajcie!

Jestem miłośniczką książek, ale zawsze mam problem z zakładkami - jak już jakieś zdobędę/zrobię, to i tak szybko giną w niewyjaśnionych okolicznościach.... Nie zrażając się zrobiłam kolejne dwie (bardzo proste, aby nie było mi żal ich zgubić/zniszczyć). Składają się z dwóch różnej grubości pasków papieru połączonych ćwiekiem, dla efektu pomazane farbami. Dla usztywnienia przykleiłam całość na kolorowym kartonie. I oto efekt:

zakładka nr 1 - niebiesko-czerwona, powstała z połączenia papieru Hot&Cold z BeOptimistic:

 

 

 



zakładka nr 2 - czerwono-zielona z papierów Time4Joy:




Pozdrawiam,

Magda (Witch_M)

Użyte materiały:

- karton Infra Red
- karton Riviera blue
- papier BeOptimistic #1
- papier Hot&Cold #1
- papier Time4Joy #1
- papier Time4Joy #2


3 komentarze:

  1. absolutnie obłędna ta pierwsza, pomysł takiego rozwiązania bardzo mi się podoba - z pewnością wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowe i śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, taka zakładka powinna trzymać się "swojego" miejsca. na pewno wykorzystam inspirację!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)