wtorek, 21 maja 2013

Inspiracje muzyczne - dzień 6. Szczęśliwe chwile


W ramach inspiracji muzycznych wykonałam kartkę na 39 rocznicę ślubu rodziców mojego męża.
Może patrząc na nią pomyślą o swojej ulubionej muzyce :)



Ja tworząc kartkę miałam w głowie piosenkę Maanam


Mam tylko jedno skrzydło
To prawie tak jak anioł
A Ty masz skrzydło drugie
Rośnie u Twoich ramion

Gdy staniesz przy mnie blisko
I mocno mnie przytulisz
Bez trudu popłyniemy
Prosto w wysokie chmury

Szczęśliwe chwile to motyle...



Wykorzystałam karton, na którym wydrukowałam nuty.
Z papieru tego wykonałam też róże i wycięłam listki.


Klaudia


W mojej pracy wykorzystałam:

- Karton plaster miodu kość słoniowa
- Papier Just a Note 3/6
- Papier Just a Note 4/6
- Papier Just a Note 5/6
- Papier Just a Note 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)