sobota, 20 lipca 2013

Weekend z CarmenAlice - dzień 2. Imieninowe ramki



Witajcie!

Nasze mamy w tym miesiącu obchodzą imieniny i pomyślałam, że ucieszą się z ramki ze zdjęciem wnuczki. 
Jakiś czas temu kupiłam w Ikei - nadmienię, że w bardzo atrakcyjnej cenie - zestaw dwóch ramek. Mają ok. 2,5cm szerokości i idealnie nadają się do ozdabiania.





Do wykonania niebieskiej ramki użyłam:

Be Optimistic 3 Wiem, wiem wczoraj była z niego kopertówka, ale nic nie poradzę na to - to mój ulubiony!
Kryształki samoprzylepne 6mm żółte 70szt. (niedługo w sklepie Rapakivi :-))








Do wykonania romantycznej ramki użyłam:

Be Optimistic 3 W celu postarzenia papier potraktowałam distressem w kolorze brushed corduroy. Tak się zastanawiam, czy nie podarować jej młodej parze zamiast kwiatów... Tak czy owak żal mi będzie rozstać się z nią :)
Be Optimistic 4 (liście)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)