wtorek, 10 września 2013

FanBoard #2 SIERPIEŃ - wyniki

Witajcie,

nadszedł czas na wyniki sierpniowej tablicy. Wszystkie Wasze prace podobają się nam ogromnie, ale szczególnie chcielibyśmy wyróżnić:









Nasza nagroda, a więc bon 30 zł na zakupy w naszym sklepiku i reklama na naszym blogu wędruje tym razem do

...

...

...


za uroczy zestaw urodzinowy wykonany z naszych zimowych papierów A Time4Joy, które okazały się jednak bardzo radosne i baaardzo wiosenne :-)


Gratulujemy serdecznie :-) W celu odbioru nagrody prosimy o kontakt mailowy (iwona@scrapakivi,com). 

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za przepiękne prace na naszej sierpniowej tablicy i zachęcamy do udziału we wrześniowej edycji zabawy. Nowa tablica już czeka na Wasze prace :-) 

7 komentarzy:

  1. dziękuję za wyróżnienie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za wyróżnienie :)
    i gratuluję pozostałym wyróżnionym!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję mojej banerkowej następczyni ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Ależ się cieszę z wyróżnienia i z tego że zawisłam;-) w pasku bocznym. Gratuluję pozostałym wyróżnionym, pozdrawiam całe DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeszcze nieśmiało zauważę, że w banerku jest błąd w adresie bloga;-). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem miło jest zawisnąć :) ;) Dziękuję za wyróżnienie a zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie, dopiero dziś zobaczyłam post, dawno mnie nie było w blogowym świecie. Gratuluję zwyciężczyni.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)