wtorek, 17 grudnia 2013

Świąteczne inspiracje #7. Zawieszka - wianuszek


Witajcie :) Przygotowania do Świąt trwają. Dla tych, którzy mają ochotę własnoręcznie wykonać ozdoby świąteczne, przygotowałam zawieszkę-wianuszek oraz kurs przedstawiający krok po kroku, jak go wykonałam. Nie trzeba używać tych samych wykrojników i materiałów, można zainspirować się sposobem wykonania i samodzielnie stworzyć piękne ozdoby :)


Najpierw wycięłam 3 okręgi z kartonu.


Skleiłam je razem, żeby uzyskać sztywniejszą obręcz.


Zamocowałam sznurek.


Wycięłam kilkanaście gałązek sosny.


Kolejno naklejałam gałązki na obręcz przy pomocy kleju na gorąco. Każdą gałązkę mocowałam w 2 miejscach.



Najważniejsza część gotowa :)


Wycięłam kilka gałązek przypominających jemiołę z papieru brokatowego.


Porozcinałam gałązki, lekko wytłoczyłam dłutkiem kulkowym na miękkiej macie i powklejałam pomiędzy gałązki sosnowe.


Teraz przystąpiłam do dekorowania wianuszka. Powklejałam perłowe kulki oraz brokatowe szyszki.



Następnie przykleiłam kwiatki poinsecji, które wcześniej własnoręcznie skleiłam, kokardki z włóczki-trawki oraz, dla ożywienia całości, kilka zielonych listeczków.


Na koniec dodałam kokardę. Zawieszka gotowa :)



W pracy wykorzystałam:
- Karton Plaster miodu kość słoniowa
- Kule perłowe 10 mm białe
- szyszki brokatowe
- Gwiazdki "cukrowe" 25 mm białe
- Wstążka brokatowa 12 mm srebrna
- Sznurek lniany 1 mm bielony

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę wielu wspaniałych pomysłów przy tworzeniu świątecznych dekoracji :))

Klaudia

7 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :-)