wtorek, 25 marca 2014

Inspiracje - litery i słowa - dzień 4

Witajcie w piątym dniu inspiracji ze słowami i literami. Może niektórzy z Was rozpoznają tagi, które wykonałam, jako inspirację na Kiviove wyzwanie, tak patrzyłam się na nie i patrzyłam i nagle zaświtało mi w głowie, że mogą być świetnym dodatkiem do blejtramu. Dlatego też, utrzymałam całą kolorystykę w wiosennych kolorach.




 Wykorzystałam motyw liter w tle, które powstało przy użyciu maski, ponadto, w odbiciach stempla oraz naklejki. Jest tu sporo mediów, również tych, które możecie dostać w sklepie Rapakivi, jak brokat sypki i mikrokulki.




Życzę Wam miłego dnia!

Użyłam:

brokat zielony
cytrynowe róże
wstążka w groszki


2 komentarze:

  1. Śliczna wiosenna, pięknie skomponowana praca :) Ale nie wyszło by tak ładnie bez małej Zosi :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)