piątek, 2 maja 2014

Komplet komunijny


Witajcie :)

Jako że sezon komunijny się rozpoczął, dziś kolejna propozycja pamiątki komunijnej.
Wykonałam komplet: kartkę i skromnie ozdobione pudełko.


Wokół tekturkowego kielicha i hostii umieściłam wykrojnikowy wianuszek, który ozdobiłam ręcznie wykonanymi kwiatuszkami i białymi pręcikami.

Pudełko wykonałam z kremowego kartonu o fakturze lnu. Umieściłam na nim większą tekturkę hostii.


W pracy wykorzystałam:

- Baza kwadratowa kremowa
- Papier Fairy Floss 2/9
- Papier Fairy Floss 8/9
- Pręciki w kiściach 6 szt. białe
- Hostie i kielichy - zestaw 10 szt.
- Hostie duże - zestaw 6 szt.
- Sznurek lniany 1 mm bielony
- Karton Kremowy len
- Półperełki 5 mm


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :))

Klaudia

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)