środa, 11 czerwca 2014

ZAINSPIRUJ SIĘ! #3 - W męskich klimatach


Dzisiaj będziemy Was inspirować do tworzenia w męskich klimatach. Zbliża się Dzień Ojca, więc może też stworzycie coś w tym stylu.
Męskie klimaty? Dla mnie to przede wszystkim proste wzory, niewiele szczegółów.
Stare pudełko po słodyczach stało puste, więc dlaczego by go nie przerobić i ponownie wypełnić czekoladowymi cukierkami? Pocięłam nową kolekcję - Lacy Sunset, wykorzystałam przede wszystkim dwa papiery w kratkę: kremowy Lacy Sunset 1 oraz fioletowy Lacy Sunset 5. Duży format papierów pozwolił mi bez problemów okleić całe pudełko.

Literki wycięłam z koronkowego arkusza Lacy Sunset 3 i przykleiłam do czterech mini tagów.
Papiery dodatkowo troszkę poszarpałam na brzegach, potuszowałam oraz dodałam tuszem więcej "odcisków kubka".


Zapraszam, zajrzyjcie ponownie tutaj dzisiaj w samo południe - inspirować będzie Magda - Witch_M.

Wykorzystałam materiały:
kolorowe kryształki samoprzylepne 4 mm

Pozdrawiam serdecznie :)
Aka

2 komentarze:

  1. Piękne pudełko, często mam problem z pracami dla panów, zapisze sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi czekoladkami w środku <3 Chyba każdy tata się ucieszy z takiego słodko-handmadowego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)