środa, 20 sierpnia 2014

Zainspiruj się! #5 - Wakacyjne pamiątki - część 3


Moją wakacyjną pamiątką jest blejtramik ze zdjęciem synka. Upamiętnia on nasze pierwsze wspólne wakacje nad morzem. W tym roku już małe stópki same biegały po plaży:-)
Połączyłam kolory błękitny z beżowym-ostatnio lubię to połączenie i wydaje mi się ono morskie. Dodałam muszelki, które znaleźliśmy na plaży, a które najbardziej przypominają nadmorskie odpoczywanie.




W pracy wykorzystałam:
- papier Fairy Floss 7/9
- papier Hot&Cold 1
- pasek Just a Note 1
- pasek Hot&Cold 1
- tekturkowy alfabet
- sznurek bielony


3 komentarze:

  1. Kartka piękna, a maluch uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superb, what a webpage it is! This webpage provides useful facts to us,
    keep it up.

    Look at my webpage; build a website

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)