czwartek, 9 października 2014

Notesik na zapiski


Witajcie!

Po krótkiej przerwie wracam do Was, by zainspirować notesikiem. Takich małych gadżetów nigdy dosyć, gdyż nasze głowy - szczególnie kobiece, zawsze są pełne myśli :) Nawet się nie spostrzegłam, kiedy nadeszła jesień, liście spadają z drzew, kasztany cieszą dzieci a pogoda piękna. I chyba te okoliczności natchnęły mnie do sięgnięcia po stonowane kolory.



Sięgnęłam tutaj po papiery dwóch kolekcji: Lacy Sunset i Fairy Floss.  Do wewnętrznych okładek lubię dodawać kieszonki, w które można wsunąć karteczki, wizytówki lub bilety. Taką zakładkę bardzo prosto zrobić, wystaczy przykleić ją z trzech stron na kosteczki albo tasmę dwustronnie klejącą.




Pozdrawiam Was serdecznie!


W mojej pracy użyłam:
Papier Lacy Susnet 3
Papier Lacy Sunset 6
Lacy sunset tagi 1
Papier Fairy Floss 4/9
Papier Warm Memories 9/9
Półperełki opalizujące

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)