poniedziałek, 15 grudnia 2014

Urodzinowo, ze świątecznych papierów ;)

Witajcie!

Dziś przekornie, ponieważ nie swiatecznie. No, może trochę nutki bożonarodzeniowej w mojej pracy znajdziecie, ponieważ i kolory i wstażeczka jest utrzymana w takim klimacie. Jednak temat dzisiejszej mojej inspiracji to zaproszenia urodzinowe. A dlaczego wkradł się tutaj akcent nadchodzacych świąt? Bo i urodziny w podobnym terminie.


Na zaproszeniach, oprócz małych choinek, znalazła się również słodka babeczk ze świeczką i wisienką.



Tło gwiazdkowe przypomina mi ośnieżone niebo, któego na razie niestety nie ma. A urodziny właśnie się odbyły a zaproszenia cieszyły oczy dzieci :)

Pozdrawiam Was przed świątecznie :)




W mojej pracy użyłam:

Papiery z kolekcji Little Sweetheart.
Papier Cozy&Warm 2/9
Papier Cozy&Warm 4/9

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)