czwartek, 13 sierpnia 2015

Budka skarbonka

Witajcie :)
Po krótkiej przerwie znów mam ogromną przyjemność inspirować w gronie DT Rapakivi.
Dziś chciałabym Wam pokazać budkę, którą z powodzeniem można wykorzystać jako skarbonkę.
Będę do niej wrzucać drobne a po jakimś czasie ... wiadomo co z nimi zrobię. :D


Wykorzystałam gotową budkę Rapakivi, którą po prostu złożyłam i skleiłam. Pomalowałam ją biała farbą akrylową a potem lekko zabarwiłam fuksjową mgiełką, wytuszowałam żółtym tuszem i ostemplowałam. Na daszku ułożyłam, spływającą na dół, kompozycję z kwiatów i listków. Białe goździki zabarwiłam tą samą mgiełką, którą zrobiłam zacieki na ściankach skarbonki. Dodałam oszronione owoce głogu i trochę sznurka. Całość ochlapałam białym i czarnym tuszem.





Otwór w kształcie serca zakleiłam kawałkiem folii z ofertówki, by pieniądze nie wysypywały się a jedno ze skrzydeł dachu pozostawiłam nieprzyklejone. Dzięki czemu mam łatwy dostęp do tego co wrzucę do środka. :)



Pozdrawiam serdecznie :)


W pracy wykorzystałam:


http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=796&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1184&controller=product&id_lang=7



4 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)