poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Optymistycznie na roczek ...

Ot takie wesołe i optymistyczne karteczki z najbardziej energetycznych papierków Rapakivi przygotowałam na roczek dla pewnego chłopca. W sumie powstały dwie, choć tylko jedna do niego trafiła, ale bardzo przypadła mi do gustu zarówno kompozycja jak i możliwość zestawiania ze sobą papierków: zieleń i czerwień, błękit i żółć w różnych odcieniach. Lubię takie kontrasty!


Bazę podzieliłam na dwie różnej wielkości części i przewiązałam wstążką. Centrum kompozycji stanowi ażurowa biała serweta i centymetrowa kolorowa obręcz z wkomponowaną w niego cyfrą 1. Po lewej stronie kwiaty (w tym te zrobione przeze mnie na szydełku - dawno zresztą nie wykorzystywane), po prawej "męski akcent" w postaci helikoptera. Kilka zawadiackich chlapań i gotowe:)


 

Ściskam optymistycznie
Ki


Wykorzystane materiały:

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)