poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Ramka na podpisy i tag do prezentu

Witajcie

Jakiś czas temu żegnaliśmy koleżankę, która odchodziła z pracy. Poddałam pomysł na ramkę, na którą wszyscy się wpisaliśmy oraz dodatkowo ozdobiłam prezent. Z pomocą przyszedł mi zestaw "A Hint of Pepper" , który świetnie nadaje się do takich prac. Duży format papieru bardzo ułatwił zadanie, a małe wycięte karteczki żurnalowe okazały się wprost idealne na co bardziej intymne wpisy.

Cała ramka wygląda tak:


ps: (niestety zdjęcie jest nie ostre, ale ramka jest spora i trudno ją było sfotografować)

A tu zbliżenia:










A tu jeszcze prezent ;-)



Jak widzicie, zestaw "A Hint of Pepper" zrobił wszystko za mnie ;-) dodałam w rogach tylko małe różyczki.

Pozdrawiam serdecznie



W pracy użyłam


http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1202&controller=product&id_lang=7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)