poniedziałek, 11 stycznia 2016

100 lat ...

Witajcie po raz pierwszy w tym roku. Doładowani? Mam nadzieję, że tak :)

W styczniu mój brat rozpoczyna urodzinową kolejkę życzeń :P Potem mama (luty), Kaju (marzec), tata (kwiecień) i ja (maj) ... Łatwo zapamiętać. Z męskimi kartkami jakoś tak zawsze mam problem, wiec zdecydowałam się na TEKST, który miał stanowić główną część kompozycji. Uwielbiam tekturowy alfabet Rapakivi. Jak brakuje literek zawsze można wykorzystać tzw. „odpad”. Podklejony daje fajny efekt. Wyraz „najlepszego” utworzyłam natomiast za słowa „zaproszenie”. Potem już było istne mediowe szaleństwo. Mgiełki, które od niedawna” są w sklepie :D najbardziej mnie cieszą. Ale sami rozumiecie dlaczego? Dają mi duże pole do popisu. Dzięki nim mogłam wrócić do moich scrapowych zabaw sprzed ośmiu lat, czyli samych początków. Bo choć „chlapię” zawsze to te są nieco inne: bardziej swawolne i ekspresyjne w wyrazie. Wykorzystałam tu też czarny papier z kolekcji Hectic Eclectic – mam do niego duży sentyment.




Pozdrawiam :)


Wykorzystane materiały:

- papier z kolekcji Hectic Eclectic #5
- mgiełki
- tekturowy napis ALFABET
- tekturowy napis "zaproszenie"

2 komentarze:

  1. Styl Ki jest tak rozpoznawalny, że nie muszę szukać podpisu pod zdjęciem - kocham ten mediowy bałagan!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)