piątek, 28 lipca 2017

Ślubny exploding box

Witajcie serdecznie,

sezon ślubny w pełni, więc dziś prezentuję Wam boxa przygotowanego na tę właśnie okazję. Tym razem znów jest na kraftowej bazie - mojej ulubionej ;-) Pięknie kolorystycznie komponuje się z nią papier z kolekcji A Hint of Pepper, który dodatkowo podkolorowałam przez maskę i ozdobiłam brokatowym embosingiem na gorąco. W środku jest mix różnych papierów, które fajnie się uzupełniają, dodatkowo oczywiście tekturki i kwiaty oraz obowiązkowo kryształki. Na koniec wstążka oraz bilecik. Użyłam gotowego z kolekcji Lacy Sunset - ozdobiłam go tylko kwiatami i dodałam wydrukowany napis podklejony elementem wyciętym z kraftowego papieru, aby całość ładnie się zgrywała.













Pozdrawiam wakacyjnie.

Wykorzystane materiały:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1205&controller=product&id_lang=7

3 komentarze:

  1. Piękne kolory i świetnie dobrane tekturki :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny, starannie wykonany i taki zdobny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój pierwszy ślubny exploding box z tortem przestrzennym i pudełeczko na fotografie ślubne. Zapraszam ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)