czwartek, 13 lipca 2017

Wyzwanie z Gościem #62

Tym razem mamy dla Was wyzwanie "na bogato", bo dzisiaj gościmy u siebie aż dwóch Gości, a są to przezdolne Panie, które wygrały nasze poprzednie zabawy :)


Madośka jest zwyciężczynią wyzwania nr 59:



Witam;) Mam na imię Małgośka. W świecie scrapowym pojawiam się tu i ówdzie jako Madośka. Tworzeniem z papieru zajmuję się od około 4 lat. Początkowo były to głównie kartki, proste formy z użyciem grafik .Kiedy jednak zaczęłam zgłębiać tajniki mediowania oraz poznałam foamiran to niestety... ale przepadłam. W moich pracach bardzo często (chyba nawet zawsze) odnajdziecie kompozycje kwiatowe. Dzieje się tak, bo jestem wielką miłośniczką kwiatów. Nie jest zatem dziełem przypadku, że od 12 lat prowadzę kwiaciarnię pod nazwą "ładne kwiatki". To tam właśnie sprzedaje swoje prace.
Na co dzień jestem mamą dwóch urwisów oraz żoną maniakalnego miłośnika muzyki. W wolnych chwilach (których nie mam zbyt wiele) czytam, czytam i czytam. 
No i tyle o mnie. Cieszę się bardzo, że mogłam wystąpić na blogu firmowym Rapakivi . Zachęcam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu, bo to świetna odskocznia od trosk dnia codziennego oraz dobra zabawa. Dziękuję i całuję Was mocno. Pa!

Madośka skromnie nie wspomniała o swoim blogu, więc my szybko to nadrabiamy ;) Żeby podziwiać Jej piękne prace, zajrzyjcie tutaj: http://madoska.blogspot.com/ Gwarantujemy, że będziecie oczarowani :)



Dziś gościmy u siebie również Zieloną Papierówkę, która wygrała wyzwanie #60:


Witajcie! Jest mi niezmiernie miło pisać do Was z tego miejsca! Serdecznie dziękuję DT Rapakivi za wybranie mojej pracy. Takie momenty bardzo uskrzydlają, dlatego i Was zachęcam do udziału w wyzwaniu.
Mam na imię Angelika, choć mogliście mnie poznać w blogowym świecie jako Zieloną Papierówkę. Moje miejsce w sieci to blog zielonapapierowka.blogspot.com. Tworzę przede wszystkim kartki i albumy dla mnie i moich bliskich. Trochę w prostym, minimalistycznym stylu, ale często też coś pomediuję, tak jak albumik, którym wygrałam tu wyzwanie :) Lubię wesołe kartki shakery, zakochałam się w stemplach i tuszach. 
Oprócz tworzenia kartek i scrapbookingowej pasji zajmuje się drobnymi przeróbkami przedmiotów bardziej lub mniej użytkowych, czyli wszystkim, co kryje się pod hasłem DIY.

Jak już wspomniała Angelika, więcej prac znajdziecie na Jej blogu: http://zielonapapierowka.blogspot.com/ To miejsce w sieci, którego absolutnie nie możecie przegapić!


Pewnie jesteście ciekawi, jak wygląda moodboard do tego wyzwania... jest nieco inny niż poprzednie. Widocznie udzielił mi się wakacyjny, letni klimat (mimo średnio wakacyjnej pogody), który przez najbliższe dwa miesiące będzie królować na naszym blogu i przejwijać się w pracach naszego DT. 



Mam nadzieję, że ta tablica będzie dla Was naprawdę dobrym źródłem inspiracji :)

Tymczasem zobaczcie, jak poradziły sobie z tym wyzwaniem nasze Dziewczyny:


Madośka przygotowała piękny, bardzo kobiecy blejtram. Widać w nim wyraźnie miłość Małgosi do florystyki oraz zamiłowanie do foamiranu, który w jej zdolnych rękach zamienia się w przepiękne kwiaty:




Jeśli macie ochotę stworzyć podobne kwiaty jak Madośka, foamiran i kilka niezbędnych akcesoriów znajdziecie w naszym sklepie:




Zielona Papierówka przygotowała za to kartkę pełną podróżniczych symboli. Piękne kolory, delikatne mediowe akcenty, subtelne kwiatuszki i ten cytat sprawiają, że trudno się nią nie zachwycić :)



Angelika wykorzystała kilka przydasi wprost z naszego sklepu:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1146&controller=product&id_lang=7



A teraz czas na nasze D :)

Wiola postawiła na swoją mediową stronę ;) Stworzyła piękną kartkę pełną warstw,  mediowych smaczków z rowerem, który świetnie sprawdzi się w czasie wakacyjnych wypraw :)



Produkty z naszego sklepu:




Poznajecie Ki? Tym razem Kinga przygotowała dla nas ultraoptymistyczny scrap pełen subtelnych odcieni błękitu i ecru.





Produkty z naszego sklepu:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1200&controller=product&id_lang=7


Aszczka przygotowała fenomenalną kartkę z bardzo ciekawą kompozycją zainspirowaną geometrycznymi elementami z naszego moodboardu. Cudna, prawda?




Produkty z naszego sklepu:




Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani :)


Zanim weźmiecie udział w naszej zabawie, przypominamy o kilku zasadach - przeczytajcie je koniecznie:


1. Należy wykonać scrapową pracę zgodnie z wytycznymi wyzwania. Koniecznie zwróćcie na to uwagę! Inspiracja tablicą musi być widoczna :-) Możecie zainspirować się np. kolorami (ale nie jest to konieczne), elementami, które na niej znajdziecie, tematem... Napiszcie w poście z wyzwaniową pracą, co zainspirowało Was do jej stworzenia.
2. Forma pracy jest dowolna.
3. Na wyzwanie można zgłosić tylko jedną pracę.
4. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdy wcześniej. Bardzo prosimy nie zgłaszać na wyzwanie prac, które są inspiracją dla innego sklepu, przygotowaną w ramach DT.
5. Wyzwanie można łączyć z innymi. Nie przesadźcie jednak z liczbą wyzwań, na które zgłaszacie prace. Ważne: dopuszczamy zgłoszenie pracy na jeszcze dwa inne wyzwania. Jeśli praca zostanie zgłoszona na większą liczbę wyzwań, oczywiście nie usuniemy jej, bo bardzo szanujemy Waszą pracę, ale nie weźmie ona udziału w przyznawaniu nagrody i wyróżnień.
6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą.

7. Nie musicie wykorzystać produktów Rapakivi, ale jeśli znajdą się one w Waszej pracy, będzie nam naprawdę bardzo miło :-)

8. Prosimy bardzo, żeby dodając swoją pracę na wyzwanie, podpisać ją (wpisać w polu "link title") swoim nickiem albo imieniem lub nazwiskiem (zależnie od tego pod jaką nazwą tworzycie swojego bloga). Bardzo prosimy nie wpisywać tam tytułu posta albo nazwy bloga, bo to czasami utrudnia nam to identyfikację autora pracy.

9. Biorąc udział w naszym wyzwaniu jednocześnie wyrażacie zgodę, w przypadku wygranej, na opublikowanie zdjęcia Waszej pracy w poście z wynikami zabawy. 



Dla zwycięzcy pracy mamy przydasiową nagrodę i zaproszenie do wspólnego inspirowania z naszym DT przy okazji wyzwania nr 64:



http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=950&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1172&controller=product&id_lang=7


Na Wasze prace czekamy do niedzieli 6 sierpnia 2017 r. do północy.

Zapraszamy do zabawy :)


3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)