wtorek, 3 października 2017

Nowe twarze w naszym DT

Jakiś czas temu ogłosiliśmy nabór do naszego DT. Bardzo dziękujemy wszystkim za przesłane zgłoszenia. Spośród wszystkich kandydatów wybraliśmy dwie osoby, które dołączą do naszego teamu na kolejne 6 miesięcy.

Pierwsza z nich to Agnieszka Kieler, znana w scrapowym świecie jako Agnes.


Witajcie, mam na imię Agnieszka i dostąpiłam zaszczytu dołączenia do grona świetnych projektatek na blogu Rapakivi... super niespodzianka i radość.
Miłośniczka kawy i gorzkiej czekolady...
We wszystko co tworzę wkładam wiele swojego serca i pasji.
Moja przygoda ze scrapbookingiem trwa już ładnych kilka lat a od  ponad roku pokazuję ją Wam na mojej stronie.
https://kieleragnes.blogspot.com


Codziennie uczę się nowych technik, a te które poznałam przekazuje w moich tutorialach i inspiracjach.


Uwielbiam mix-mediowe szaleństwo chlapania farbami, tuszami, które czasem pochłania mnie bez reszty i wtedy powstają projekty bardziej szalone i skomplikowane.... ale tworzenie kartek, albumów i tych bardziej czystych form też nie jest mi obce.


Zapraszam... rozgośćcie się i może znajdziecie w mojej twórczości coś, co Was zainspiruje.


Drugą osobą, która zasili nasz kreatywny team jest Kasia Nowak, znana pod nickiem xgalaktyka:



Mam na imię Kasia, natomiast w świecie blogowym istnieję jako - xgalaktyka.
Na co dzień jestem instruktorką fitness oraz zumby :)
Pasjonuje się rękodziełem wszelakiej maści, które sprawia że po szaleństwach codziennego życia mogę się wyciszyć i odstresować.
Moją pierwszą miłością był haft krzyżykowy i mimo tego, że to scrapbooking od roku jest moją ogromną pasją,
nadal przemycam w swoich pracach, choć odrobinkę krzyżyków. Uwielbiam łączyć obie techniki.
Nie poprzestaję na kartkach, tworzę wiele innych rzeczy, bardzo lubię przeistaczać i ozdabiać rzeczy użytkowe.
Cały czas się uczę i odkrywam nowe płaszczyzny, codziennie zachwycam się czym nowym.
W moim przypadku, tylko jedno jest pewne - w każdą pracę wkładam mały okruszek swojego serca:)
 




Serdecznie witamy Agnes I Kasię w naszym DT. Mam nadzieję, że wniosą one powiew świeżości do naszego bloga i zachęcą Was do częstszego sięgania po kiviowe produkty. Już niedługo na blogu pojawi się pierwszy projekt, który wyszedł spod zdolnych rąk Agnieszki, a w drugiej połowie miesiąca wypatrujcie na naszym blogu pierwszych kiviowych inspiracji od Kasi :)

Tak, jak obiecaliśmy, spośród wszystkich Waszych zgłoszeń chcielibyśmy wybrać osoby, które gościnnie będą występować na naszym blogu. Jeśli więc jesteście trochę rozczarowani wynikami naszego naboru, nie traćcie humoru. Możliwe, że w najbliższych dniach otrzymacie od nas e-mail z dobrymi wiadomościami ;)

Pozdrawiam serdecznie,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)